AmazonNávody

Registrace prodejní centrály na Amazonu

Registrace prodejní centrály

V předchozí části jsme hledali dodavatele pro výrobu vašeho produktu. V článku je také několik tipů, jak komunikovat s dodavatelem. A jak vyjednat výhodnější podmínky. Nyní si zaregistrujeme prodejní centrálu na Amazonu.

O registraci prodejní centrály jsem již psal jeden článek, jak založit prodejní účet na Amazonu. Dnes to vezmu spíše teoreticky. Můžete také provést základní nastavení prodejní centrály.

Kdy registrovat prodejní centrálu?

Registraci prodejní centrály můžete udělat jako první krok. Před tím, než začnete hledat svůj top produkt, ale je to zcela na vás. Za založení prodejní centrály neplatíte žádný poplatek (V individuálním plánu). Proto můžete založit prodejní centrálu co nejdříve, abyste se v ní stihli zorientovat.

Co potřebujete k registraci?

Registrace prodejní centrály vyžaduje telefonní číslo, adresu a další osobní informace. Doporučuji si před založením prodejního účtu na Amazonu vytvořit nový email.

Určený speciálně pro podnikání na Amazonu. Bude vám tam chodit spousta emailů, které se vám mezi jinými mohou snadno ztratit. Budete mít lepší přehled v celém podnikání.

Veškeré informace vyplňte pravdivě a nevymýšlejte si. Jde o peníze a je tedy potřeba vše vést na své pravé jméno a reálnou adresu. Po registraci si můžete aktivovat službu FBA a udělat základní nastavení, jako je propojení s bankovním účtem.

Individuální a profesionální prodejní plán

V základním nastavení budete mít individuální prodejní účet, který je zdarma. Ale platíte 1 dolar za prodanou položku. Individuální účet obsahuje základní prodejní přehledy, které jsou však pro prodej nedostatečné.

Ve chvíli, kdy naskladníte zboží, doporučuji přejít na profesionální prodejní plán. Za ten platíte 50 dolarů měsíčně. Pokud tedy prodáte více než 50 kusů za měsíc, tak se vám profesionální účet vyplatí.

Důležité je, že u profesionálního prodejního plánu máte rozsáhlé reporty o prodejnosti produktů. Konverzní poměr, návštěvnost na listingu, tvorbu kuponů nebo reklamy a další. Pokud tedy prodáváte na Amazonu, je pro vás profesionální prodejní plán naprostou nutností.

jak založit prodejní účet na amazonu registrace prodejní centrály

Co dál?

V tuto chvíli je registrace prodejní centrály za vámi. Váš prodejní účet je připravený na vytvoření listingu produktu, naskladnění a prodej. Nezapomeňte si registrovat službu FBA a připojit bankovní účet.

V další části vám popíši způsob, jak vytvořit prodejní stránku produktu na Amazonu, aby byla vidět ve vyhledávání.

Série článků Podnikání na Amazonu:

  1. Jak začít podnikat na Amazonu?
  2. Jak vybrat produkt pro podnikání na Amazonu?
  3. Jak vytvořit vlastní značku produktů?
  4. Jak najít a komunikovat s dodavatelem?
  5. Registrace prodejní centrály na Amazonu
  6. Jak vytvořit Prodejní stránku na Amazonu
  7. Jak vyrobit a dopravit zboží do Amazonu
  8. Jak na Amazon Recenze?
  9. Zákaznická podpora na Amazonu
  10. Marketing a Reklama na Amazonu
  11. Firma a Daně na Amazonu

Pokud máte nějaké konkrétní dotazy, tak můžete psát do komentářů nebo se připojte k ostatním prodejcům na Amazonu do skupiny na Facebooku Podnikání na Amazonu.

Štítky

Mirek Rohlíček

Ahoj, jsem Mirek a dělám KVALITNÍ weby na WordPressu od návrhu po realizaci. Často dělám i redesign, odvirování, zabezpečení, a zrychlování webů. Mám přesah do webdesignu, SEO a marketingu. V minulosti jsem prodával na Amazonu v USA a spolupracoval na Affiliate kampaních.

Související články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button
Close